Vilius V. rašė:
Tai to paties masto problema - ar dviratininkai turi teisę važiuoti šaligatviu? Eismo taisyklėse dviratis posūnio vietoje - iš vienos pusės jis transporto priemonė, iš kitos pusės jose reikalaujama dviratininkui tapti pesčiuoju ir tęsti judėjimą kaip pėstysis. T.y. eismo taisyklėse pačios nežino ką su dviratininkais daryti, tai ir iškelią aukštyn lozungą "saugumas aukščiau visko", o kad saugumą užtikrinančios priemonės prasilenkia su sveiku protu tyli. Geriausias pavyzdys - dviračių takų susikirtimo su keliu situacija. Antra pagal kreivumą - važiuojant keliu posūkis į kairę. Trečia, vairuotojai turi turėti vairuotojo teises ir draudimą, dviratininkams to nereikia.
Laikas atsakyti į klausimą - kas tai yra dviratis? Tai transporto priemonė ar laisvalaikio priemonė? O gal vieniems tai transporto priemonė, o kitiems laisvalaikio ir reikia jau dviratininkus aiškiai atskirti? Tai nėra sudėtinga.
Tikra tiesa.
Tačiau yra ir dviratininkų, kurie patys pasirenka kokiais save laikyti. Apakusi stebėjau kaip mergina ant dviračio Šilo gatvėje laukė eilėje prie raudono šviesoforo nebandydama visą koloną aplenkti šaligatviais ir pralėkti per perėją, o po to pajudėjo su visa kolona užsidegus žaliam šviesoforui, ir kirto gatvę taip kaip priklauso. Nuoširdžiai atvypo žandikaulis